Followers

Kesabaran Tercabar


Assalamualaikum olls !:131:

Tengkiyu for coming. Tengkiyu for reading.
Tengkiyu for following. Heeee.:67:

Tak banyak yang hendak diperkatakan. Sekadar menyuarakan kecalaran hati. Err:120: Hehe. Sebagai manusia biasa, siapa je yang boleh lari dari melakukan kesilapan? Kawan. Hmm satu perkataan yang kurang bermakna mungkin. Well, sekadar teguran. Bukan nak menjatuhkan.

Kita kan sama2 susah. Then kalau aku yang salah pun, cakap la
elok2. Aku boleh je dengar kan. Kalau ya pun aku salah, jangan la sampai update kata2 kesat kat aku. Tak pernah lagi kot aku kata macam tu kat kamu. Yang membaca pun kurang enak apatah lagi yang mendengar. Pertanyaan kamu, aku jawab seelok2 nya so that kamu tak terasa dengan aku. Aku takde pun nak maki kamu.:face13:

Kalau aku bagitahu kawan aku pun, just untuk information dia sahaja. Bukan aku taknak tolong kamu. Aku pun bermasalah macam mana nak tolong. Bukan aku tak tanya kamu pun apa masalah kamu. Aku respond pun baik2 je kat kamu. At last, kamu maki aku dengan cara update di-status kamu dengan amarah dan kata2 kesat. Aku bukan bodoh. Orang bodoh je yang tak terasa.
:face29:
Cakap macamtu jangan la kat public. Yang tak tahu cerita sebenar, akan
terus menyokong kamu dan terus salahkan aku. Kamu nak ludah muka aku, ludah la. Kamu pun panggil aku bodoh, bitch, bangang and so on yang aku taktau. Ada lagi la perasaan aku ni nak terasa dengan kamu. AT LEAST, aku tak publish kat orang ramai.:face40:

Please lah. Aku pun tak lama kat rumah tu. Tak lama nak duduk dengan kamu. Masa yang ada ni la balance untuk aku simpan masa2 seronok zaman belajar sekarang. Tak lama. 1 sem je lagi. Aku tolong buatkan kerja kamu dulu pun aku takde minta apa2. Bila aku dah cakap macam ni, habis pahala2 aku tolong kamu. Walaupun ikhlas.:face32:


Lepasni takde la dah aku nak tolong kamu lagi. Nak dengar terima kasih pun tak mungkin la dari kamu. Kalau aku salah, minta maaf banyak2 la. Bukan niat aku nak buat macam tu. Hilang dah sabar dengan perangai kamu. Diam, pejam mata, tutup telinga je dengan apa kamu buat. Well, have fun than.


KAWAN !:face1:



cool tak ? ^.^

4 comments:

SINGOUTLOUD