Followers

1961-2011

2/6/2011
saya dan keluarga telah kehilangan seorang lagi insan yang tersayang iaitu pakcik kami. dia telah disahkan meninggal pada 2/6/2011 pada jam 11.34 pagi dan sebab kematian adalah kerana penyakit Tuberculosis Meningitis.

arwah adalah seorang OKU dan hal ini menyebabkan pihak hospital melayan pesakit sambil lewa. saya terkilan kerana beliau pergi terlalu cepat. dia ditahan diwadpada hari Jumaat 27/5/2011 dan dipindahkan ke Unit Rawatan Rapi pada 30/5/2011.

semasa di ICU, keadaan pakcik semakin kritikal. keadaanya yg tenat kerana kuman tersebut telah sampai ke otak dan menyababkan otak tidak lagi berfungsi. tekanan darah rendah dan denyutan jantung yang lemah membuatkan dia sering saja terheenti nafasnya. doktor mengesahkan dia serangan jantung sebanyak 3x sepanjang dia sedang nazak.

kami redha, dan akhirnya dia pergi juga. proses pengkebumian dilakukan dengan lancar tanpa sebarang gangguan. maklum lah, arwah ialah insan istimewa yang semestinya bertemu syurga. kami sentiasa mengingati arwah walaupun dia sudah tiada. dia takkan luput diingatan kami.


Al-Fatihah..


cool tak ? ^.^

1 comment:

SINGOUTLOUD