Followers

12 November

Dua Belas November Dua Ribu Dua Belas

Itu adalah satu tarikh besar buat saya. Tarikh keramat. Saya tunggu tarikh itu setiap tahun. Saya tunggu kalau ada yang masih ingat tarikh itu. Hari ini, 3 November 2012. Menghitung hari... Ada lagi ke yang nak ingat tarikh itu? Wondering bebeno dah ni.

Ahhahahaha. Untuk tahun ini, tarikh tu jatuh pada hari isnin. Sehari selepas habis final exam. Yesssssss! Saya exam pada hari ahad. AHADDDDDDDDDDDDDD. Percaya lah! Walau saya sendiri sendawa lepas dengar jadual macam tu. Maigaaddddd!

Tahun ni, saya cuma harap orang yang sama je ingat tarikh tu. Cukup sekadar ingat. Dan saya tahu saya diingatan anda. Heee. Saya tahu awak pasti ingat! Saya yakin! Saya yakin awak ada sesuatu nak kata pada saya nanti. Ohhh cik abang sayang.... 

Semoga panjang umur. Bertemu di tarikh itu. Walau tak bersua muka, doakan saya dari jauh ya? InsyaAllah. Hahahah. Rasa nak wish kat diri sendiri je. Tak malu sungguh! Ini tarikh apa?

Ulangtahun saya. Happy birthday to me. Happy birthday to me..... Lallalalalla. ^.^





cool tak ? ^.^

2 comments:

  1. Выбирай проститутки цена Екатеринбург Bertemu di tarikh itu. Walau tak bersua muka, doakan saya dari jauh ya? InsyaAllah. Hahahah. Rasa nak wish kat diri sendiri je. Tak malu sungguh! Ini tarikh apa?
    Способна приятно побаловать искушенных! Уделю Вам максимум искреннего внимания и тепла!

    ReplyDelete

SINGOUTLOUD